Bio ikv ;D

Hej, hej!!
 Sorry för att jag inte bloggat på ett tag men nu är jag i sommarstugan i skåne, det är faktiskt ganska soligt, men jag e lite förkyld, och det är inte så varmt :/ så jag har långbyxor.. Men jag har iaf sommrat till det såpass för jag har faktiskt vita byxor, en cool t-shirt och alla mina älsklingsarmband ;)
 Ikväll ska jag och Helena gå och se SEX & the CITY2 ;D Det ska bli grymt kul att få träffa Helena igen, vi ses nästan bara på sommrarna :(

 Nu ska jag ut och göra nått annat

 xoxo// carro


Kommentarer
Postat av: emelie

hur får du in klockan? bara undrade



hejdå carro, synd att du flyttade

2010-06-18 @ 17:44:58
Postat av: Carro herself ;)

Jag gick in på www.designadinblogg.se och sökte på klocka, då får du upp all info om hur du ska göra :)

Ja, det var synd, saknar er alla, men jag trivs bättre här i Sverige:)

2010-06-18 @ 17:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0